RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 18, 2007

SAYA PENAT

La..apesal ni,Mi? Muka tensen je. Seminggu tak masuk skulah, ari ni muka tak ceria langsung.

Saya penat la, kak!


Isk..sungguh alert akak sorang ni. Muka tensen, muka sedeh, muka ceria, muka cam nak telan orang sumer dia nampak. Maklum la,saya ni kan umat yang paling failed nak sorokkan emosi. Mesti nampak kat muka,uhuks.

Ye, saya memang penat! Sangat-sangat penat...fizikal, mental dan emosi.

Keje bersambung-sambung. Penat uruskan kursus belum abes lagi, skang ni dah terkejar-kejar siapkan folio kerjaya untuk pertandingan peringkat daerah Rabu ni. Tak cukup tangan rasanya bila buat keje last minute neh..(sapa suh buat last minute, padan muka!) huhuhu..lepas ni ntah apa lagi mende ad hoc yang datang. Nak buat camner kan...nama pun keje...keje kan tanggungjawab..bila dah tanggungjawab, suka tak suka kene la buat...bila nak buat, kena la redha...bila redha,baru la hati tenang ye dak?

" Awak beli coke..then, letak garam.Minum bagi kasik dia mengalir je dalam tekak"
" Kenapa coke? 100 plus tak leh ke?"
"Minuman lain tak power karbonat dia"
"Owh...ok. Tengokla kalau saya ingat karang"
"Hmm..awak tu memang tak penah nak ingat apa saya cakap"

Uhuks, tak pasal-pasal dapat consultation free maghrib tadi...suhu badan dah mula tak stabil.

Dan skang saya benar-benar rasa nak demam! :(

Afterthought: Bila dah tua, macam ni laa...keje lebih sket dah demam..

No comments: