RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 24, 2007

FOKUS JANGAN TAK FOKUS

Baru balik dari nonton citer ni kat 1 Utama...hehe..cam jauh ja ek. Saja tukar 'angin' sebab lately asik naik angin,ahaha.
Erm..release la sekejap angin-angin monsun timur laut ngan barat daya yang bertiup kencang dalam diri saya after nonton citer ni...gelak sana..gelak sini...tak control dah! hehehe..saya suka watak Chicken Joe dalam citer ni...poyos giler! ihiks. Tema dia : Friend is everything.Tema si Cody penguin tu pulak: Don't give up. Be a winner. Winner always find a way.
Opss..okla that's enuf...this is not a movie review though..hehe.

Tiga hari lepas, dapat sms dari kawan sekelas masa kat maktab dulu. Baru-baru ni,masa kursus kat Goldcourse, terjumpa balik dia. Dia wakil dari Melaka.Sempat la tukar-tukar no fon balik. Amik pic tak sempat walaupon dia request. Al-maklumler, makcik bz time tu.

Sms nye berbunyi begini:

" Aku tak boleh fokus pada kerja. Nak kata rindu bukan. Tapi aku tak boleh lupakan ko la. Asyik teringat je. Ajar aku macam mana nak buat?"

" Ko telan semut banyak-banyak"
" Tak boleh. Bahaya untuk kesihatan. Takde cara lain ke? orang kata mandi bunga boleh"
"Ko terjun laut"
" Pun bahaya. Tak boleh. Adik aku ade dua bot nelayan. Aku dah try. "
"Ko mandi bawah jambatan, hahaha"
" Boleh..dengan syarat ko yang mandikan aku. Boleh?"

Hahahaha...dah sengal agaknya kawan saya ni! Dulu masa kat maktab takmo masuk 'line',ngehngehngeh.. Hadeh laa......masalah lain pulak yang datang!

Moral of the sms : Marilah kita fokus pada kerja ye tuan-tuan dan puan-puan supaya tak kene mandi bawah jambatan,hehehe.

Afterthought:
Teringat dengan rindu tu tak sama ek? hohoho.. Owhh..saya tak bersalah, oke!

No comments: