RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 15, 2007

FOR MY DEAR...

-Congrats untuk bakal pengantin baru - my dear sis Alia dan Mr Zaharim :)-

Teringat zaman stadi kat uia dulu..ni la rumet yang paling setia, yang tau sumer suka duka kehidupan, ihiks..cam da takde rahsia antara kita;) Start masuk main camp kat Gombak, ni la umat pertama yang aku jumpa...sampailah final year da takmo pisah-pisah. Kene reshuffle bilik pon tetap apply sedaya upaya duk sesama..kami mmg bleh get along dalam banyak perkara,walaupon character& appearance antara aku dan dia agak berbeza...akak ni kudus dan mulus, pakai tudung labuh gitu...berbeza ngan aku..minah rempit uia,hahaha (dolu la mase ade motor..skang ni rempit da tuka racing,ihiks)

Tak sangka masa berlalu dengan begitu pantas, dalam duk berkira-kira sapa yang kawen dulu dalam councillor members, rupanya dia mendahului carta. Dulu, asik low profile, mana pandang brothers (istilah yg diguna pakai masa kat uia). Walaupon aktif berpersatuan, tapi takat tu jer la.takde niat di sebalik, ahaks.Slalu sangat buat ayat " Emi, jaga diri.Jangan asik makan dalam"..hehe..slalu sangat teman aku tepon sumone (dulu laa) maklum ler, dia riso aku pi carik public phone sensorang memalam :) Slalu kejut aku suh makan bila time aku tetido after balik kelas dan pakse aku makan masa aku dalam 'mandom phase' dulu.

Skang, sumer tu da takde lagi...dan mungkin takkan berulang sebab dia da jadik milik orang. Kak Alia ni da macam akak aku sendiri (maklum le orang takde kakak) Sedeh..tapi dalam masa yang sama aku gembira sebab dia da jumpa dengan 'kehidupan baru'. Ada orang yang akan jaga dia, ada orang yang akan kongsi segalanya dengan dia dan jugak ada orang yang bleh sama-sama usahakan tadika yang dia bukak.

Walaupon dia tak baca entri ni, aku tetap na ucapkan TERIMA KASIH banyak-banyak atas segala jasa baik, segala kenangan, segala pengorbanan dan segala kebaikan yang pernah dia lakukan untuk aku. Semua tu tersimpan kemas jauh di sudut hati aku yang paling istimewa.Insyaallah, kalau takde aral, nantikan kedatangan aku dan geng gagak hitam (wif special driver) Ahad ni kat Temerloh *wink*

Afterthought: semoga berbahagia hingga ke anak cucu:)

No comments: