RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 22, 2007

BUTTERFLY

Seumpama rama-rama,
terbang bebas di udara tanpa ada halangan.
Aman damai suka-suka,
riang ria tanpa ada rasa duka sengketa, rama-rama.

Ekspresi dirimu menawan hatiku,
ingin aku terbang bersamamu.
Melihat kerenah melihat telatah,
manusia yang sering terlaga.

Ekspedisi ini bagai tiada henti,
kan menjadi antologi diri.
Terhentilah mimpi terhapuslah sepi,
sanubari yang lebih berani.

Terminal yang pasti satu fitrah hati,
kerana yang sejati tiada kekal lagi.
Terbanglah ke sini mencari abadi,
terbanglah ke mari mencari hakiki.

Seumpama rama-rama,
melewati panorama yang penuh warna warni.
Taman bunga taman damai,
dengan aksi lincah berputik hidup yang harungi, rama-rama.

First time dengar, lagu neh terus captured in my mind.Aku tak suka Ella...ahaha seres cakap..sumer lagu Ella aku tak penah suka. Tapi, kali ni cam dah tersuka plak (yang ni the one n only la kot).Best plak (tak caye dgr kat stickam sampai abes).
Tu la kan..kadang-kadang, mende yang kita tak suka, satu hari nanti mungkin kita akan suka.Camtu la vice versa. Yang penting, cam x caya je aku telah memecut selama 2 jam pagi tadik..hadehh laa...aku bawak satria ke aku bawak honda hybrid? ahahahaha (giler takde kaitan dengan entri,ihiks)

Afterthought: In da process to like something dat i dun like..hmmm



No comments: