RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 14, 2006

DAH JUMPA!

Untuk kali keduanya berada di CC terpaksa la apdet kan..ehehe..(k.sely u owe me one!)

Kelmarin kemas bilik...maklumla, dah takde keje nak buat,ehehe..abeh terjumpa semua surat-surat lama masa berchenta dulu..eh bukan masa belajar dulu..hahaha..surat dari kengkawan skulah, kad-kad raya yang rasenya leh recycle balik kalau takde tulisan kat dalam,hihihi dan macam-macam buku zaman dedolu.
Syok plak belek dan baca balik surat dan kad-kad lama...teringat zaman kat UIA ngan maktab dulu..macam-macam citer ade lam tu..pasal stadi, pasal campus life, pasal tensen wat asemen dan pasal......(tutttt) tidak ketinggalan..ahaks.
Skang ni dah takde dah dapat surat-surat dan kad camtu..sumer men cepat dan padat..ye la kan..teknologi di hujung jari..ecehhh (wording sapa tu ek? ehehe) sms, emel, phone calls (walaupon jarang-jarang). Tapi, tak kisah la..as long as relationship tu berpanjangan dan berkekalan, Insyaallah :)
Dalam pada kemas-kemas tu, saya terjumpa satu mende ni..terkejut la jugak sebab ingatkan dah ilang dari simpanan. Sebab dulu mende tu saya save dalam pc (now pc tu dah rosak).Ingatkan dah takde, rupa-rupanya saya sempat print out mende tu. Lopaaa...dah lamaaa sangatt! (ke sebab lately banyak sangat tertelan semut,ahahaha) So, quite happy la jugak bila terjumpa balik mende tu.For me, dat things have their own sentimental values (ecehhh!) hasil nukilan kreatif seorang sahabat dulu :) dan kalau tak silap, salah satu daripada hasil itu ditujukan buat saya..:))
Ekcelikan, teringin nak share hasil kreatif sahabat saya tu ngan readers kat sini. Tapi, bila pikir2 balik itu bukan 'harta intelek' saya, maka tak baik la plak publish untuk public,hehe. Melainkan saya dapat permission dari owner...tapi kan, kalau saya letak pon, bukan dia tau..ahahaha >:) dun worry, saya masih ade nilai sivik..ahaks.Tapi kan..kalau korang nak baca jugak, saya publish kan..amacam??abaikan kejap nilai sivik tu,hehehehehe

Afterthought: Kenangan datang..kenangan pergi..tapi kehidupan harus diteruskan! yeahhh..go emi go! ;)

5 comments:

Anonymous said...

yeay! nora tau akak jumpe ape.. mende yang akak crite kat nora aritu kan? kan? alaa publish je.. bukan ada lambang copyright pon.. ihih!

Anonymous said...

ehh takyah lahh publish hasil karya aku semua tu..malu ahh ahhahha giler perasan!!

publish jangan tak publish..aku nak baca gaks :D

Anonymous said...

mende la tu..hmm...

Anonymous said...

Susah tul owang karatz, kununya flashback kenangan terindah la tu...

Jeketbiru said...

tiba-tiba rasa cam tak sudi nak share ngan korang mende tu,hahaha >:)
Biarlah rahsiaaa nooo :P