RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, September 03, 2006

BILA EMI STADI..

Hehehe..ce korang teka saya wat apa weken ni?

STADI sehh...ahaks(cam x caya je )...

Betui! Weken ini dalam sejarah,hehehe..saya tak gie memana. Duk umah stadi.

Amin ingat saya amik PJJ,mueskeskes...stadi tak hengat!

Kalau bukan sebab saya kene kasik in-house training Isnin ni kat cikgu-cikgu skulah, TAK KUASE saya nak stadi...baik saya pi merunggeng,ahaks.Punyerla saya komited, sampaikan ada orang ajak teman gie kenduri pon saya terpakse excuses (sori Mr Syahril :)..len kali insyaallah kite temankan awak)

Bila dah lama meninggalkan zaman stadi, nak amik mood stadi pon lama (dasat cikgu neh, nak stadi pon kene amik mood..ingatkan belakon aje amik mood,ahaha)..siap wat housekeeping dulu..mop lantai, sapu sampah , masak semer..baru mood mai :))

Adalah 10 menet ngadap buku tu, then buku tu ngadap saya plak, ahaha (zzzzzzz)
Tapi masa kat U dulu, takde plak camtu. Maybe sebab ada orang teman kot..siap miskal-miskal takut masing-masing tertido,hehehe...

Ahaa..nampaknya saya tak jadi nak private kan blog ni (atas nasihat mereka)..kata Bae, saya akan menutup pintu jodoh kalau saya private kan blog neh, mueskeskes ( cam tak relevan aje)...ape2 la kan..biarlah blog ni terus begini :)( suka la tuh!)

Eh, doakan saya dapat menjadi seorang trainer yang berjaya esok. Hopefully, everything can run smoothly..aminnnnnnnnn!!

**Hidup ini adalah satu pengajaran dan pengalaman yang indah...Dan akan bertambah indah bila kita sentiasa jujur dan ikhlas dalam melafazkan apa yang kita rasa...sepertimana dalam melafazkan " Saya tidak lagi menginginkan awak dalam kehidupan saya" **

4 comments:

Anonymous said...

ecececeh..jadik trainer apa tu cikgu?
taekwando kah? hihihi

p/s: sokong 101% cakap Bae ;)

Unknown said...

wah2!! pakcik nak ngorat cikgu emi ka? ngorat dia dgn ikhlas & romantika ye..
::tips eklas dr sely kuang2::

Anonymous said...

ehhee jodoh kan ade di mana2..tp kite tak sure jalan yang mana satu..maybe kot blog neh..tak pon kawan pada "jodoh" ka, pakcik kepada "jodoh" kaa hatta bakal pak mertua yang baca blog ang mana nak tau ehehe..

Jeketbiru said...

jeketbiru - pakcik
bukan taekwando..sumo..ahaha

jeketbiru - saly
:))

jeketbiru- bae
juduh ikut blog? mueskeskes...cam sgt menarik bunyik nya..ahaks