RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 02, 2008

SAYA YANG TERER!

Owh..sungguh kecapekan saye ari ini. Siang hari 'menjual' muka ke bank-bank officer di seluruh Klang sambil membawa sampul surat yang berisi surat rasmi dan juge working paper meredah renyai-renyai ujan panas,uhuks.

Malam harinya pula,saye secara tidak rasminya menjadi plumber di bilik air sendiri,hahaha. Berbekalkan pelocok dan juga gloves yang berwarna pink, saye telah merelakan jari-jemari saya yang halus lagi suci ini mengorek sisa-sisa yang menyumbatkan bilik air kami.Berkat kesungguhan saya mengorek dan menarik keluar segala mak nenek yang ada dalam lubang itu, maka ia kini telah pun kembali normal...yeayyy!!!

Natijah tak langsung yang saya terima ialah gatal-gatal yang menyerang seluruh tangan kanan saya...huwaaa!!! Tiba-tiba saya rasa kenyang seminggu...ilang selera nak makan bila teringat mak nenek yang saya jumpa dalam lubang tu...uhuks. Masih terbayang-bayang dan terbau-bau 'perfume' air yang tersumbat tu....yarkkk! Semburan Hugo XX saya pun masih tidak mampu melawan dan melenyapkan bau yang telah pun melekat dalam jiwa raga saya ini..

Sungguh tidak sedap hati 2-3 ari ini...perlukah saye pulang menemui ayahanda dan bonda pada penghujung minggu ini? owh, sungguh skema bunyi ayat ini, hahaha!

Notes: Sapa-sapa nak upah saya jadi plumber umah dia pasni bleh la calling-calling...ahaks

4 comments:

Anonymous said...

hahaha..salah term daaa. tuh bukan plumber, itu adalah pekerjaan AKAK INDAHWATER *icon guling2*

Anonymous said...

ahahhaha...siannyer jd plumber. dulu sy jd IWK lg tau..siap main2 lagi dgn ketulan emas..huhuhh. tpkn time tu sy lupa pakai sarung tgn, n xpernh lg gatal...ehehhehe

Anonymous said...

bkn pencacai tua pengangkat n***s kah?? lalala

Jeketbiru said...

to saly:
:P

to amin:
kulit akak sehalus kulit baby la..hahaha

tp jeketkulit:
penampo nak?? hahaha