RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 28, 2008

HEPI 'ADVANCE' BESDAY

Kek ni saya pi beli sendiri..pastu suh org tu tulis ucapan yang saya reka sendiri..wahaha..giler kuasa tak??Siap terlupa buh nama Angah...hangin jek makcik tu..ahaks

Hehe..besa-besa duk dengar orang sambut belated besday...tapi kali ni saya meraikan advance besday plak,hehe...lawak betul! Belum pun sampai birth date yang real, saya dah makan kek bagai...siap dapat present dah oke...hahahaha!

Owh..citer lawak hadiah dari my mom...ekceli dia dah belikan bracelet silver untuk saye, tetibe bila saya pakai jadik tak menawan plak....haha..terbesar la plak bentuk bracelet tu...tak sesuai ngan tangan patik yang kecik molek ni...maka, saye kasik kat my mom sebab bila dia pakai nampak cun...plus dia pun cam teruja jek...hahaha...amik laa makk! ihiks :) baik kan saye? So kesimpulannye, present dari mak dah takde, huhu...tak pe la...yang penting mak dah banjer kek kat atas tu..yummyy!!!

Cam adik beradik tak? hehehe...my lovely mom! :)

Erm..apapun, besh giler dapat makan cheese cake memandangkan ia akan di banned selama 2 bulan selepas ini, hahaha. Ramai sangat yang pasan saye dah bertambah tembun (adik beradik Tambun) ihiks. Dah la makan cheese cake, makan plak KFC malam tu...haaa...elok sangat la banned KFC plak pasni, wahahaha.

Last but not least,hepi 24th besday in advance untuk Angah yang patutnya sambut pada 11 Mei nanti... saya? tunggu aje la entry 30hb nanti...tu pun nak kecohhh! ahahaha...chow shin chiiiii!!!

Angah belakon ngan cake yang takde nama dia..wahahaha! Ya, ampun ngah!!

Notes : Ayuththia ke Restoran Nelayan ek...Hotel Hilton best gak ni...hehehe!

No comments: