RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 29, 2007

STORIES TO TELL

Story 1:
Jumaat lepas,ada jamuan raya untuk guru sesi petang version pot luck. Masing-masing menunjukkan kehebatan memasak juadah raya untuk dihidangkan kecuali saya dan Yanie. Kami upah bibik kat Alam Sentral untuk masak serunding,haha. Tak kuasa la nak memasak time-time bizi gini.

Story 2:
Sabtu- sambutan Hari Kanak-kanak peringkat sekolah. Penat ketawa tengok persembahan bebudak neh..ehehe. Macam-macam adaaa! Hepi giler diorang bile dapat McD free dan dapat tengok persembahan surprise daripada 2 ekor maskot McD. Bukan bebudak je, cecikgu pun excited sama! hehehe.

Story 3:
Ahad hari membuang masa dan tenaga dengan jayanye.
Memandangkan takde sapa yang sudi jemput saya untuk open house, maka saya dan Yanie telah menjelajah ke 3 shopping complex untuk membuang masa, tenaga dan juga wang ringgit, hehehe. Penjelajahan pertama ke Bukit Raja menonton Hati Malaya 1957.Eceh, semangat patriotik seh pepagi! Tiket early bird lagik,ahaks. Balik umah kejap, then menjelajah ke Sogo pulak. Teman Yanie carik handbag idaman. Dah puas jamu mata, sambung plak ke Mid Valley. Sebelum sampai Mid Valley, tersesat di Garden kat sebelah Mid Valley. Garden ni shopping complex baru ala-ala tempat orang kayo, hehe...bukan la nak kata kami kaya sebab pi sana...kami tersesat ja gara-gara salah masuk parking! ihiks...maka, jumlah duit parking di ketiga-tiga tempat itu ialah -RM12.50! hebatkan??
Pengakhiran jelajah, saya hanya berjaya membeli berus gigi, ubat gigi dan juga aiskrim Viennetta..hehehe.....berbaloikah dengan rege parking??? *sigh*

Story 4:
At last, it comes to the end..
Seperti yang dijangka...minggu ini berakhir tanpa awak. Maaf atas entri lepas yang agak emosi. Tidak berniat menyinggung mana-mana pihak. Cuma luahan rasa yang dah lama terpendam. Lupakan apa yang telah saya tulis, seperti mana awak cuba lupakan apa yang pernah awak katakan pada saya.
No matter what, just one thing you should know - whatever I've confessed towards you, it's really comes from my heart...sincerely and it's remains till now.

Story 5:
Hmm...I really need a rest...sangat-sangat penat dengan karenah manusia.
Tak sabar menunggu 15 Disember ini....Jakarta, I'm coming!!!! yahuuuu...

Afterthought:Ada orang kata-cinta itu tidak perlu dicari...biarlah dia datang sendiri.

No comments: