RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 10, 2007

SALAM AIDILFITRI 1428H


2 days in advance - "Selamat Hari Raya Aidilfitri" for all the readers.

Maafkan saya andai ada hati yang terguris atau terluka kerana kata-kata mahu pun perbuatan saya secara tak sengaja selama ini. Begitu juga jika ada hati yang tercalar kerana janji yang tak dapat saya tunaikan. Tak pernah terlintas untuk mengabaikan apalagi melupakan. Semua itu sungguh-sungguh di luar kemampuan saya sebagai manusia biasa.

Tahun ini saya akan beraya di Kulai, Johor (after 3 years tak balik) A bit excited sebab dah lama tak jumpa dengan kumpulan besar famili Hajah Habsah dan famili Hajah Zabedah ( both are my granny)
Kemudian, akan bersambung plak di Ipoh. Jemputan terbuka untuk semua kalau ada yang nak datang beraya di Ipoh, but please inform me earlier. Kalau tak, korang dapat jumpa pokok bunga mak saya aje la..hehe. Mentally ready untuk menjawab soklan-soklan cepu rimas daripada 'orang-orang kampung', hahaha...siap ade script jawapan neh :)

Untuk yang balik beraya, please be careful...berhati-hati la either di jalanraya atau semasa beraya kat kampung masing-masing. Doakan saya juga!

Untuk yang beraya di perantauan ( attn: Ms Cibil) jangan sedih-sedih...enjoy your hari raya kat tempat orang. The most valuable experiences tau! Nanti bleh tadah la airmata syawal tu buat kenangan, hehehehe....

Last but not least, nak jugak bagitau...baju raya saya tahun ni kaler purple...ada yang sedondon? ahaks.

Notes to d.a:
Do enjoy your vacation at Japan. I'll always pray for both of you :)

Afterthought: Mendekat bila disayangi...menjauh bila dibenci...apapun, kamu tetap di hati...memang takde kaitan dengan entri :)

No comments: