RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, August 05, 2007

UPDATE DAN UPDATE

Update 1:
Memang susah nak satisfied kan hati semua orang. Kita manusia yang serba kekurangan. Selama ni, saya menulis apa yang saya rasa saya nak tulis. Daripada hal ehwal kehidupan harian, suka duka sampailah pada soal hati yang jiwang suam-suam kuku...ye saya mengaku kadang-kadang apa yang tertulis kat blog ni adakalanya menampakkan kelemahan saya. Perkara yang tak sepatutnya saya ceritakan pada public. Tapi, pada saya tujuannya hanya untuk meluahkan apa yang terbuku di dada. Adakalanya, ada beberapa perkara yang tidak dapat kita nyatakan secara lisan, tulisan yang akan menjadi perantaraan. Saya mintak maaf, kalau ada readers di luar sana yang terasa atau menyampah dengan apa yang saya tulis. Senang cerita, kalau rasa tak suka, tak payah la masuk lagi blog jeketbiru ni. Dan tolong sangat-sangat, jangan buat spekulasi yang bukan-bukan bila baca entry-entry blog saya ni kalau tak kenal betul-betul siapa diri saya yang sebenarnye.

Update 2:
Saya dah decide ngan K.Sely dan Yanie untuk ke Penang 19hb ni...Insyaallah..attend kenduri kawen housemate kat Tg Bungah, then nak spend 2-3 days holidays...yahuuu!!! Pening kepala carik hotel tadi. Hotel yang ok semua dah fully booked. Hotel so and so ade laa..cuak pulak nak booking.Hmm...kalau tak dapat hotel, terpaksa la camping bawah jambatan Pulau Pinang,ahahaha...bleh ke? Owhh..orang Penang, plz help me!

Update 3:
Apa effect jangkamasa panjang bila kita tak minum susu? atau suka escape bab-bab penjagaan kesihatan?
Jawapannya adalah SAKIT!
Dan sekarang saya sedang mengalami effect jangkamasa panjang itu,uhuks.

Afterthought: Lepas ni kena jumpa doktor hari-hari....erk!

No comments: