RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, August 18, 2007

CUTI...CUTI...CUTI

Muahhhhsss kat Aiman ;)

Cuti 1:
Cuti skulah kali ni penuh dengan undangan majlis kawen,uhuks. Berderet kad ade atas meja ni. Yang wangi yang tak wangi sumer ade,hehe. Tak tau nak pegi mana satu. In fact, today pun ade. YM ngan calling berderu-deru masuk duk tanya saya pegi ke tak. Sori sangat-sangat guys, especially ngan pengantin sbb tak dapat attend. Kalau ada kenduri belah laki next week,Insyaallah saya cuba attend. Apapun, saya doakan korang bahagia selamanya- Rohani& pasangan, Shafinas& Fariz, Mariah&Zaki, Zuraina&Khairul, Aziah&Azry dan tak lupa untuk pasangan belated- Suhaizi&Suhaila, hehehe (Sori weh, tak dapat pegi ari tu...neway kad hang mmg lawo.Tq) Jangan plak korang balas dendam, masa kenduri saya mogok takmo datang, ahahaha.

Cuti 2:

Penang Island....I'm coming!!!! teruja kah saya??? hahaha...

Afterthought:
Jumpa lagi seminggu akan datang...daaa!

No comments: