RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 04, 2007

S.E.R.A.B.U.T

Serabut 1:
Housemate buat perangai! Macam nak bom aje dia kasik bersepai..huh! Saya TAKKAN maafkan dia, sampai bila-bila...!

Serabut 2:
Need to find new housemateS (ade S tu maknanya plural...ramai!) 3 vacancies here. Anybody??

Serabut 3:
Balik Ipoh esok. Abah call tadi mintak balik..erk, kes anak makcik tu lagik ke?

Serabut 4:
Mula rasa tak selesa dan bosan dengan tugas saya...berperang dengan perasaan sendiri di antara tanggungjawab dan minat. Mungkin saya harus letak jawatan? atau pindah sekolah?

Serabut 5:
Saya tak tahu apa erti senyap kamu. Kamu buat saya confuse dan saya mula terfikir apa yang kamu katakan itu mungkin tidak bermakna apa-apa.

Saya tak suka rasa serabut macam ni...buat saya tidak mahu bercakap dengan sesiapa...dan juga buat saya dah tak mahu lagi senyum.

Afterthought: Truth, Cry and Lie..masih cuba untuk memahami walaupun sukar. Tapi kamu?

No comments: