RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, November 12, 2006

SAAT PALING TRAGIK

" Eh, apesal pc awak tetibe padam ni?"
" Ye ke? tadi ok ja..maybe wayar kat blakang tu terusik kot. Jap saya check"
Beberapa minit kemudian..
"Semua ok ja..takde plak wayar yang lari..hmmm"
Takpe2..ce try switch off then on balik.

Jeng..jeng jeng..
Dan cpu itu pon.......tanpa sebarang warning,isk..isk
Sungguh menyayat hati..tragik..tragis..meruntun jiwa dan ape-ape yang sewaktu dengannya..
Malam tu saya tak bleh tido lena duk pikir apa dah jadi kat pc kesayangan saya:(

Tak bermaknanya hidup tanpa pc..rasa cam patah kaki sebelah.Ari ni aje dah 2 kali saya g cc, ahahahaha (weng agaknye)

Afterthought:tak pernah lagi alami kejadian tragik camni,huhuhu..selamatkan pc saya:(

9 comments:

Anonymous said...

sampe skang terbayang muka Emi time pc dia meletup...klako tapi ksian huhuhu

Sabar ya neng Emi, ujian tuh!

Anonymous said...

aku memahami idup tanpa PC..betapa kite rasa idop ini tak tenteram di watnye..

so ape cerita pc itu? udah di anto ke kadai pembaikan blom? :D

Anonymous said...

akak.. ikut la nasihat nora tu.. jgn byk pikir lagik.. aa nih, warranty ada kat sape? suh org tu repairkan je.. dah la processor rosak, susah tu nak repair sendirik.

Nora pon dh busan nih akak tak online memalam.. banyak mende nak crite nih.. ihih!

Anonymous said...

huhuhuh...sy kerinduan gak ni.. heheheh...terpaksa gak wat keputusan yg sukar ye kak...
ermm...huhuhu

Anonymous said...

laaa...pc rosak la pulak..

Jeketbiru said...

adedeh..sabar la wahai kawan2ku..ehehe
rasanya kalau tak ol sampai taun depan pun takpe kot.. bleh gitu? nora?amin? k.sely? bae? pakcik?
*wink*

Anonymous said...

xpe...selain menggunakn blog ni utk mengetahui keadaan cik...syy juga menggunakn perkhidmatan SMS.. anda yg lain juga bleh turut menggunaknnye...sekian terima kasih

Anonymous said...

sms? meh no tepon meh...no lame je ade nih..tukar no takmo inform..

p/s: beli ja la cpu baru..tak pon sambar notebook satu..ehehe

Jeketbiru said...

jeketbiru-amin
sila la aktifkan dirimu ;)

jeketbiru-pakcik
ape..ape? no tepon? carik sendiri sepertimana ko jumpa blog aku ni dulu,hahaha >:-)

p/s: notebook?tunggu jadik 'org kaya' dulu...ahaks