RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

ALBUM COME BACK!

Alhamdulillah...hari ini berjaya juga saya merealisasikan hasrat untuk ber belog semula setelah hampir setahun menghibernatekan diri ;)

Alhamdulillah...sepanjang peninggalan belog ini, dah banyak perubahan yang berlaku dalam hidup saye..

Kali terakhir saya menulis catatan d belog ini saya masih lagi peknen...now, sudah 9 bulan saya bergelar ibu to my sweet lil princess named Nur Raihanah Alisya Binti Ramli ( 7 hari 7 malam pikir nama ni..so jangan komplen panjang okeh! :P)

Kali terakhir saya menulis catatan d belog ini saya masih bergelar pelajar...now, sudah 4 hari saya letak jawatan itew secara tidak rasminye...kikiki..masih menunggu result akhir untuk membolehkan saya menyarung jubah konvo lagi pada Oktober ini..Insyaallahhhh..doakan! ( Mode: tamau repeat paper lagik...pecah rasiaaaa..hahahaha) sambung lagik??? owhh, tunggu lah sehingga Alisya pandai mengayuh basikal sendirik..ahaks

Kali terakhir saya menulis catatan d belog ini saya masih seorang guru...now, sudah hampir 7 tahun saya memegang title yang sama...takde pulak letak jawatan ye...harap-harap akan berubah angin mengajor pelajar dewasa pula..Insyaallahh..akan diusahakan ke arah iteww! ;)

Kali terakhir saya menulis catatan d belog ini saya masih seorang isteri...now, sudah hampir 2 tahun saya menjadi a lovely wife to a charming Mr Ramli...ecece...our 2nd anibersari coming soon...30th May 2011 :) semoga jodoh kita berkekalan hingga hujung nyawa.. to kawan-kawan yang belom kawen..cecepat la kawenn..yang merancang nak kawen...moga dipermudahkan Allah urusan...yang dah kawen...jangan coba-coba nak kawen lagik..hahaha..

Okeh...perkembangan terkini...saya dalam proses mengganti sebulan pose..huwaaaa!! Harap-harap anak lepas ni kena ade smart planning laa..takmo bersalin dalam bulan pose lagik..huhuhu.

Baby Alisya dah tumbuh 3 batang gigi...dua atas satu bawah..ade satu lagik cam nak kuar dah..baru suku...chumel jek bila senyum...ahaks. Masih kukuh berpaksi pada BF..hehe. Peberet dia la tuh..Hopefully ibu leh supply sampai Alisya 2 tawun..aminnnn :)

Hasrat terpendam dalam masa terdekat nih - nak g melawat baby Afiq...nak jumpa Orang Temasek...nak tengok Alisya merangkak masa raye nanti...nak g Brisbane! hahahaha....

3 comments:

amin said...

ganti puasa kak? tu la..nti plan awal2..minta alisya tlg gantikn skali...hehehh...

Jeketbiru said...

Alisya tkg tengok jek buleh laa :p

bae said...

haha tak pasan hang dah ber blog semula..tu laa afiq pon dah nak setahun weh..mai laa melawat ehhe