RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, August 16, 2009

MOOD JIWANG DI TENGAH MALAM

Kalau korang baru nak kata saye jiwang...korang sememangnye sudah terlambat..sebab saye memang dah jiwang sejak zaman purba lagik..hihihi. Di sebabkan lagu ini ade iras-iras muzik Muse, jadi saye suke!.. Saye suke! saya suke! saya suke makan bubur Mekdi sampai melecur lidah, huhuhu. Sakit giler lidahku ineh. Sumer gara-gara lapar la ni. Hari ni dah 49 kali kuar masuk toilet,uhuks. Gara-gara megi tomyam semalam kah? adeh laaa....

Sejak kawen ni saye melihat diri saya sebagai seorang cikgu yang tidak lagi pandai menyusun ayat apabila berkata-kata..apalagi ketika menaip entri..hihi. Sila abaikan citer yang bercampur-aduk tak tahu ujung pangkal di atas. Kalau sesat...sile kembali ke pangkal jalan ye kawan-kawan...ahaks. Weh, saye dilanda kebuhsanan tahap b**i pink yang ade dalam farm ville tuh..hahaha! NAK ASTRO!!!! huh...puas hati dapat menyatakan hasrat sebenar...huahuahua.

Notes: Lagu jiwang yang dimaksudkan di awal entri itu tadi adalah bertajuk 'Khatimah Cinta' daripada 6ixth Sense ye dato'2 dan datin2 sekalian..hihi. Boleh didengari dengan kurang mesra penggunanye di blog ineh. Kalau sangkut2 tu maknenye korang tak masuk coins cukup2...hahaha..weng! Abang, sayang nak ASTRO!!!

4 comments:

amin said...

nk astro? daftarlah segera di kiosk berdekatan anda...muahahah

bae Sparrow said...

kak temah cinta? ehehee..
cepat pasang astro..
banyak rancangan masakan tuk biskut raya ehehe

cik cibil said...

abang.. cepat la buh astro.. kak sayang buhsan kat umah tuu haaa... hihihih buleh cmtu? :P

Jeketbiru said...

to amin:
nak gie la ni :P

to bae:
biskut? hahaha...kene beli buku salin resipi plak dah

to cibil:
bleh2 ;)