RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 06, 2008

HUWAAA...

Hasrat suci murni tulus ikhlas nak apdet pasal my raya celebration. Dah berangan nak publish piccas bagai...tetibe Encik jeketkulit sms pepagi buta inform satu biter terkini. Begini bunyi sms nye ye tuan-tuan dan puan-puan :

" Keta aku kene pecah lagi utk 2nd time..sumer barang ilang termasuk la kamera ko...Aku dah tensen tatau nak kata apa..."

Huwaaaa!!!
Tetibe mata terus jd cerah...jam baru kul 5.30 pagi...adoyaiii! Siannye kazen aku nan seorang itu. Rasanya cam baru lagik keta dia kena pecah gara-gara pencuri bangang tu nak kidnap radio Pioneer dia. Baru jek ganti radio Sony, kena pecah lagik??? huhuhu....keta ang kene mandi bawah jambatan la weh! hahaha..

Makanya, terkubur la hasrat suci murni dan tulus ikhlas saye nak apdet gambar raya. Lesap la segala gambo masa pegi Penang, Bandung ngan Singapore. Paling sayang gambar raye bebaru ni. Dah la takde snap kat mana-mana henpon pun. Tak dapek la saye nak tayang baju raya saye yang cantik molek iteww...hihihi.

Tak sedeh pun pasal kamera tu...cuma terkilan pasal pics...kamera? ada alasan la nak sambar kamera baru pasni...yehuuu! Dah lama wusha kamera kaler pink iteww! Sedondon ngan my lappy, ahaks.

Ok aa geng...tara tenaga juga mau teruskan merapik. Penat seh! Minggu ini adalah minggu dead meat saye! hohoho...

Notes: Mak suh kawen taun depan! Hip hip horayyyy!!! ngehngehngeh...

3 comments:

penpilot said...

alohai..nape la keta kazen ko ni mi?

agak2 kat keta dia ader sticker halusinasi kot "Hai encik2! pecah ler keta saya, manyak barang bagus"

ps..shopping cam baru? ajak gua pegi aaaa! gua mau nyibuk pilih hahaha!

Jeketbiru said...

to pen:
i pon rase gitu laa...keta dia tu manis berkerim disukai ramai kot, ahaks

ajak u? hoh..buang karen jek...hahaha

Anonymous said...

camne leh kena pecah kak? siannyer...susah2 lak tu tangkap gmbr...