RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, July 18, 2008

A NEW JOURNEY

Akhirnya Allah permudahkan urusan saya, alhamdulillah...Saya akan bertukar ke sesi pagi mulai minggu depan. Hmmpp...a new beginning...a new life and I hate bangun pagi!! haha..

Esok pagi balik Ipoh jumpa mak abah..amik restu..eceh!

A new journey is about to begin...selamat berjuang Ms Emi! :)

Notes: Aku akan sentiasa jadi yang terbaik walaupun tanpa kamu..

6 comments:

Anonymous said...

gud luck akak! selamat menjalani 'kehidupan' baru.. :D

Anonymous said...

semoga berjaya menempuhi pagi yg indah. semoga akn berjaya bgun pagi..heheheh

13may said...

nak aku tolong kejut pagi2 ker???

hehhe hehhe

Anonymous said...

semoga dicucuri rahmat!!

Jeketbiru said...

To Cibil:
metaceh.:)

to amin:
today done! hehe

to 13may:
owh..di alu2kan may! :P

to jeketkulit:
erk!

Anonymous said...

Good Luck my Dear Emi..
best2 im proud of you bebeh..
tercapai gak cite2 mu..
and sudah semakin hampir mau menjejak kaki jadik macam professor Balqis time kite skulah dulu..eh betul ke nama dia ek? aku ingat2 lupa laa..ahh tak kesah..chaiyok2!!!!

(wusha lecturer encem tau ;) kamu tu biarkan dia berlalu..aku ade ehehe)