RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 23, 2008

JATUH CHENTA?

Petang semalam saya dah 'wusha' dia...petang ni saya 'wusha' lagi. Rasa di hati macam dah berkenan. Tapi, kalau saya pilih dia nanti apa kata mak. Yanie dah pandang semacam jek kat saya. Siap buat muka tak percaya., hahaha. Takkan saya bleh jatuh hati kat dia hanya kerana jiwa kacaulately.
Mata saya tak berkedip pandang dia. Saya berkira-kira untuk memiliki dia. Biar pun tidak sehebat mana, tapi mungkin dia bleh beri satu impak positif dalam hidup saya. Kalau pun bukan sebagai pelengkap, mungkin dia boleh jadi penceria hidup saya, ahaks.
Camner ek reaksi mak bila dapat tahu saya akan memiliki dia menggunakan duit rebat minyak yang akan diambil ntah bila, hikhikhik. Giler malas nak pi post office.
Owh,sesungguhnya saya dah jatuh hati pada Encik PS 2! !! isk..isk...
Adeh laaa Encik PS 2, mengapakah kamu sungguh berani menggodaku? uhuks..uhuks.

Notes: Aku yang ketinggalan beberapa abad...baru tengok PS2 dah teruja..hihi.

5 comments:

Anonymous said...

PS2? jgn gatal kak. xbaik utk kesihatan dan minda. lgpun DVD PS2 dah kurang.
klu nk akak cari la PS3. leh sy cuba. tp percayalah, benefit xde lgsung... klu akak nk bli gak, ikut akak la. this my opinion

Jeketbiru said...

to amin:
akak tau ps2 old version..bek beli ps3 atau ice box ye tak? tapi tu je yang akak mampu cane? hahaha

bae Sparrow said...

PS2?! biar betik!..beli PS3 weh lagi maju kedepan ehhee..dah2 beli brick game cukup! haishh!

Anonymous said...

bukan icebox tp XBOX... bkn sbb old version sgt kak, jst bennefit nya xbyk sgt. lma2 nti akn kebosanan. mende tu lak bkn leh thn lma. but, depends on u.

Jeketbiru said...

to amin:
adeh...skali salah type daaa...hahaha..sib bek x taip ice kacang, ahaks