RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, March 09, 2008

PRU 12

I will follow youuuuuu!! ahaks

Penat..sakit badan...sakit kaki...sakit hati...hahaha...sumer ada neh. Gara-gara menjadi petugas SPR yang sangat baik lagi kudus...ahaks. Kene marah pun senyum je...kene tengking pun sabar je...bagus kan saye :)

Such a good expriences for me semalam bila dapat tengok betapa bersemangat nyer warga emas dan OKU kuar mengundi menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia. Ada yang guna tongkat, wheel chair dan sebagainye. Kalau yang datang tanpa bantuan tu, saya dan Yanie telah menjadi baik hati meng offer diri menjadi supir mereka, ahaks. Wawawa...baiknye! Anak sapa la ni!hehe

Seronok sebenarnya tengok semangat diorang ni walaupon ada antaranya yang nak pegang pensel pun terketar-ketar. Yang tatau nak pangkah apa pun ade...yang suka-suki tulis cina kat kertas undi pun ade...yang paling best skali, yang nak koyak kertas undi lepas pangkah pun ade...wahaha...dia ingat kertas cabutan bertuah ke nak koyak-koyak, uhuks.

Apepun, saya sangat teruja dan seronok dengan pengalaman pertama sebagai petugas SPR...maybe 4 tahun lepas ni plak baru ade chance nak jadi petugas lagik kot. Tapi takmo la jadi Pemandu Arah lagi....sakit woo hati asek kene marah ngan kene complaint ngan pengundi yang banyak songeh ni, uhuks!

Owh..okla...nak kene siap-siap plak gerak balik Ipoh sebelum temperature mak saya meletup...ahaha. Tadaaaa...see y'all next week ;)

hahaha...sedondon seh ngan kaler my ninja! weewitt!

Notes: Balik ni kene stadi plak utk exam! huhuhu

4 comments:

Muhaimin said...

wah...akak mau balik ipoh..blehla kte merunggeng bersma2.hehehehe...
srnk ye jd SPR..tp xngundi skali ke tu?

Anonymous said...

bestnye dapat baju and topi pree..payung dpat tak?..aku nak ahaha

Anonymous said...

huik!! hampir tokleh beza ang ngan kete tu.. sangatlah samaaaa.. magiknyee~~

Jeketbiru said...

to amin:
jum merunggeng! ahaks

to bae:
payung ade...apak aku dah chup la..ahaha

to jeketkulit:
mengong la dia neh...:P