RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, September 27, 2007

:-(

Pagi semalam hati saya rasa tak best...otometik mata terus tengok tangan kanan. Hmm..macam ada yang tak kena..macam ada yang tak ada..
Huwaaa!! My bracelet was gone!
Isk..isk.. kelam kabut carik dalam bilik. Tak jumpa :(
Yanie cakap, dari hari Isnin lagi dia perasan tangan kanan saya kosong masa tengah drive,uhuks. Awat la tak habaq awai-awai! Dah 3 ari saya baru pasan gelang tu dah takde.

Sedih plus terkilan. Kali ni memang bukan rezeki saya agaknya. Hilang tanpa saya sedari. Sedih sangat-sangat sebab tu adiah besday dari mak ngan abah. Bracelet tu siap ada engraved nama tau! uhuks.Hampir 4 tahun dia duk kat tangan kanan saya.Tak penah tanggal :( sayanggg sangat!
Apa agaknya reaksi mak kalau dia tau?? Ya ampunnn, mak!:(

Afterthought: Orang kata patah tumbuh hilang berganti...huhu. Ganti??? gelang emas tuuu!

No comments: