RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 18, 2007

HARI INI

Saya kene diarrehea..pening+rase cam nak muntah..food poisoning kah? isk..isk..

Dalam keadaan camtu pun, saya gagahkan jugak diri pegi skulah dan tuisyen (gagah la sangatt, hehehe) Banyak lagi keje yang tak settle. Tambah-tambah dah nak sukan ni. Have to la pegi kalau tak nak keje jadik makin complicated.Starting next week until early of Mei dah ada macam-macam program dan cuti! Semua nak kene on time. PPD ngan JPS plak x abes-abes antar surat suruh pegi sana la..sini la..meeting la..seminar la..pertandingan la..haihhh..

2-3 ari ni saya cam terpikir sesuatu..kenapa ye? kene ke macam tu? susah sangat ke? Hmm..susah jugak rupanya fikir soalan yang takde jawapan ni. Kat mana ye saya nak dapat jawapan tu?

Afterthought: 1 missed call ----> (no number)...kamu ke yang call saya setelah sebulan menghilangkan diri?

No comments: